Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
PL
EN
Wydział Psychologii
Wydział
O Wydziale
Historia
Władze Wydziału
Pracownicy
Aktualności
Rada Naukowa Wydziału
Rada Kierunku Psychologii
Komisje Wydziałowe
Pełnomocnicy
Galeria Wydziału Psychologii
Jakość kształcenia
Kontakt
Struktura
Katedra Psychologii Klinicznej
Katedra Psychologii Ogólnej i Rozwoju Człowieka
Katedra Psychologii Osobowości
Katedra Psychologii Pracy i Organizacji
Katedra Psychologii Społecznej
Katedra Psychologii Wychowania
Katedra Psychologii Zdrowia
Zakład Dydaktyki Wydziału Psychologii
Centrum Pomocy Psychologicznej
Nauka
Projekty badawcze
Staże podoktorskie
Współpraca międzynarodowa
Komisja ds. Etyki
Publikacje
Konferencje
Polskie Forum Psychologiczne
Student
Plany - st. stacjonarne
Plany - st. niestacjonarne
Psychologia - magisterskie
Studia doktoranckie
Studia podyplomowe
Postgraduate studies: Business Psychology
Praktyka zawodowa
Koła naukowe
Wykaz zagadnień na egzamin magisterski
Sylabusy
Pracownia Testów Psychologicznych
Procedury dotyczące toku studiów
Informacje
MS Teams, Statistica - instrukcja
Wydział Psychologii
Wydział Psychologii
Aktualności
Aktualności
Dr Büşra Aslan Cevheroğlu z Erzurum Teknik Üniversitesi gościem Wydziału Psychologii
Psychologia starzenia się i starości - spotkanie ze studentami
Powołanie prof. Elżbiety Kasprzak przez Polską Komisję Akredytacyjną na członka Rady Konsultacyjnej
Zoom na rekrutację 2022/23: Wydział Psychologii!
IV Konferencja Psychologii Pozytywnej Współczesne wyzwania dla psychologii pozytywnej
Nauka
Jak przygotować wnioski grantowe i zarządzać projektem - wykład online
Barometr Nadziei 2021
Księga kondolencyjna poświęcona pamięci prof. dr. hab. Pawła Izdebskiego
Zmarł Profesor Paweł Izdebski
Rekrutacja
Kurs: Moduł pedagogiczny dla psychologów
Sukces na IV Międzynarodowych Targach Wynalazków i Innowacji INTARG 2021
Business Psychology - nowe studia podyplomowe na Wydziale Psychologii
Poprzednia
1
…
4
5
6
7
8
9
10
…
18
Następna
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie.
Akceptuję